Jak mam zrzucić kilka kilogramów?

Jak sama nazwa wskazuje...

Moderator: Moderatorzy

kot_dachowiec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt 09 gru, 2008 21:02
Lokalizacja: Warszawa

Jak mam zrzucić kilka kilogramów?

Post autor: kot_dachowiec »

Nie mogłam znaleźć odpowiedniego wątku w którym mogłabym zapytać o to, jak mogę bezpiecznie schudnąć? Jestem początkująca, jeśli chodzi o celiakię. Nie wiem na co powinnam szczególnie uważać podczas próby zrzucenia kilku kilogramów?! Od miesiąca intensywnie ćwiczę, widzę już efekty mojego wysiłku fizycznego. Zastanawiałam się ostatnio, czy by nie zacząć stosować jakiegoś suplementu diety? Jak myślicie? Mogę sobie chyba na niego pozwolić, no bo czemu nie?? Polecacie coś może?
Awatar użytkownika
titrant
Bardzo Stary Wyjadacz :)
Bardzo Stary Wyjadacz :)
Posty: 2152
Rejestracja: ndz 26 paź, 2008 18:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: titrant »