zamrozić dynie??

Wszystko to co nie ma swojej kategorii w dziale Kuchnia - Przepisy.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
mmusials
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz 02 paź, 2005 21:39

zamrozić dynie??

Post autor: mmusials »

Czy mógłby mi ktoś powiedzieć w jaki sposób przygotować zapasy dyni na zimę? zamrozić, zagotować, cokolwiek :P . Niestety jestem początkujący i nie za bardzo wiem jak się za to zabrać


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Beata Bylina
Aktywny Forumowicz
Aktywny Forumowicz
Posty: 214
Rejestracja: wt 31 sie, 2004 14:42
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Beata Bylina »

Możesz zamrozić
http://www.palcelizac.pl/?przepis=208

Zagotować w słoiczkach:idea: smaczny mus: dynia + jabłko .
Awatar użytkownika
Grażyna
Aktywny Forumowicz
Aktywny Forumowicz
Posty: 340
Rejestracja: ndz 13 lut, 2005 22:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

zamrozić dynię?

Post autor: Grażyna »

W zeszłym roku zamroziłam pokrojoną na niewielkie kawałki dynię. Niestety, po rozmrożeniu jest "rozciapana" i ma zmieniony smak. Jest po prostu niesmaczna, nadaje się tylko do wypieków.
mama Kingi (6 lat) od ponad 4 lat na diecie
Joanna P.
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 166
Rejestracja: pt 09 gru, 2005 10:25
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Joanna P. »

Tu się nie zgodzę. Miałam pół zamrażarki dyni i dzieci ją całą pochłonęły. Dla młodszej robiłam zupki z dyni, ziemniaków i marchewki, mus z dyni i jabłek z cynamonem albo wanilią, dla starszej zupę na kurczaku - z dynią, marchewką, ziarnami słoneczniki i kropelką olejeu słonecznikowego i jogurtem, z makaronem albo ryżem.
Może to nie brzmi superapetycznie, ale dzieciom wchodziło. Poza tym wygodne, bo szybko się gotuje. Może niesmaczna jest wtedy, kiedy się ją rozmrozi. Ja wrzucałam zamrożoną od razu do wrzątku.
Ostatnio zmieniony śr 25 lip, 2007 12:10 przez Joanna P., łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
dorciap1975
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: sob 20 mar, 2010 14:52
Lokalizacja: Biała Podlaska