płatki owsiane bezglutenowe

Tutaj rozmawiamy o konkretnych produktach bezglutenowych i tych innych ;)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
danzel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz 05 paź, 2014 13:09

płatki owsiane bezglutenowe

Post autor: danzel »

cześć !:)

Szukam płatków owsianych bezglutenowych, znalazłem firmy PROVENA, jednak są dosyć drogie (15zł/500g).
Zastanawiam się czy któryś z forumowiczów nie znalazł tańszych godnych polecenia płatków.

Znalazłem jeszcze takie płatki na aukcjach:
PŁATKI OWSIANE BEZGLUTENOWE ZWYKŁE 500g-PIĘĆ PRZEMIAN (10zł/500g)
PŁATKI OWSIANE BEZGLUTENOWE JUMBO 500g-PIĘĆ PRZEMIAN (10zł/500g)
które są tańsze, jednak nie wiem co to oznacza JUMBO, ktoś się orientuje? i czy warto w ogóle się nimi interesować?

Jeszcze coś takiego widzę, że jest:
http://www.balviten.com/produkt,22,1095 ... enowy.html
BAUCKHOF Płatki owsiane pełnoziarniste 475g. Produkt bezglutenowy
tylko to znów nie wiem czy warto je jeść?

Jestem nowy w tej tematyce i nie wiem czy jeżeli produkt nie ma symbolu przekreślonego kłosa, to jest wiarygodny?, bo jedynie płatki z PROVENy go mają.
Awatar użytkownika
Leeloo
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 8117
Rejestracja: pt 22 mar, 2013 18:33
Lokalizacja: Polska

Re: płatki owsiane bezglutenowe

Post autor: Leeloo »

Jeśli chodzi o podejście ogólne- zawsze czytamy etykiety, ZAWSZE. jeśli producent deklaruje, że na terenie jego zakładu jest mąka lub gluten, lub jeśli produkt może zawierać śladowe ilości glutenu, to wtedy taki produkt zostaje na sklepowej półce.

co do płatków owsianych zaufane, bezpieczne są na dzień dzisiejszy tylko firmy PROVENA, Big OZ, *Incola i te które sam znalazłeś na stronie Balvitenu firmy BAUCKHOF.

pozostałe płatki owsiane są podejrzane, bez certyfikowanego znaku przekreślonego kłosa na opakowaniu takich płatków nie kupujemy.

JUMBO oznacza rozmiar płatków, a więc te będą duże, niepocięte tzw. górskie.
danzel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz 05 paź, 2014 13:09