warsztaty w Poznaniu?

Imprezy organizowane przez Stowarzyszenie.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
maksiulencjowa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt 18 gru, 2015 00:34

warsztaty w Poznaniu?

Post autor: maksiulencjowa »

witam,

jestem początkująca kucharką w diecie bezglutenowej i nie ukrywam moje chleby nie wszystkie nadają sie do jedzenia a raczej większość niestety!
Dodam ze robie je dla zdiagnozowanego niedawno syna 5letniego ktory trochę wymaga "od pieczywa" tym bardziej jak dotychczas zjadał chlebki i bułeczki "glutenowe"
Stad tez moje zapytanie czy moze stowarzyszenie,czy jakaś firma sprzedająca produkty a mająca doświadczenie nie zechciałaby zoorganizować jakiś warsztatów" pieczenia chleba bezglutenowego" w Poznaniu?
Jak nic sie nie znajdzie to pojadę nawet do innego miasta!
Awatar użytkownika
pleomorfa
Bardzo Stary Wyjadacz :)
Bardzo Stary Wyjadacz :)
Posty: 3797
Rejestracja: wt 29 paź, 2013 06:56
Lokalizacja: Polska

Re: warsztaty w Poznaniu?

Post autor: pleomorfa »

Wszelkie informacje o warsztatach i spotkaniach, które się odbyły znajdziesz tutaj: http://www.celiakia.pl/poznan/
Warto na bieżąco śledzić stronę i Fan Page na Facebook'u Stowarzyszenia, bo są umieszczane tam informacje również o nadchodzących wydarzeniach.
Jeśli tra­cisz pieniądze, nic nie tra­cisz. Jeśli tra­cisz zdro­wie, coś tra­cisz. Jeśli tra­cisz spokój, tra­cisz wszystko. - Bruce Lee
maksiulencjowa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt 18 gru, 2015 00:34

Re: warsztaty w Poznaniu?

Post autor: maksiulencjowa »

Dziękuję bardzo za odpowiedź!
Będę śledzic, widzę ze w Katowicach się coś pojawiło!
bartek.drozd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn 16 maja, 2016 23:50

Re: warsztaty w Poznaniu?

Post autor: bartek.drozd »

maksiulencjowa