Magda M

Rozmowy o wszystkim i o niczym. Tematyka dowolna: sztuka, kultura, rozrywka i co wam jeszcze przyjdzie do głowy, a co nie dotyczy głównej tematyki forum.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
gundi
Aktywny Nowicjusz
Aktywny Nowicjusz
Posty: 66
Rejestracja: czw 29 cze, 2006 09:28
Lokalizacja: nidom

Magda M

Post autor: gundi »

:argue:
hej
czy ktoś z was lubi magdę m ?

ja ją kocham! :lol:
liwia to ja
Awatar użytkownika
Asia S.
Aktywny Forumowicz
Aktywny Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: ndz 20 mar, 2005 21:57
Lokalizacja: Radom

Post autor: Asia S. »

Hmm, szczerze nie przepadam, prawie w ogóle nie oglądam seriali.
Obrazek
Awatar użytkownika
kabran
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1838
Rejestracja: sob 22 paź, 2005 09:52
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kabran »

A kto to w ogóle jest??? :-s :wink:
The quickest way to an enemy's heart is through his ribcage.
Nie, nie jestem lekarzem... I mam Crohna.
Obrazek
Gosiuuunia
Aktywny Forumowicz
Aktywny Forumowicz
Posty: 363
Rejestracja: pn 17 lip, 2006 00:31
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Gosiuuunia »

to jest serial na tvn we wtorki. Ja uwielbiam Magde M. i nie umiem sobie wybaczyć jak nie obejrze kolejnego odcinka :P
Awatar użytkownika
kabran
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1838
Rejestracja: sob 22 paź, 2005 09:52
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kabran »

Sorki, nie mogłam się powstrzymać... :D Moje pytanie było prowokacyjne. Ale nie, nie ogladam. Nie oglądam seriali, a TV baaardzo rzadko. Życie jest ciekawsze. :D
The quickest way to an enemy's heart is through his ribcage.
Nie, nie jestem lekarzem... I mam Crohna.
Obrazek
Awatar użytkownika
larry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt 11 sie, 2006 23:18
Lokalizacja: Centralna Polska

Post autor: larry »

kabran pisze:Ale nie, nie ogladam. Nie oglądam seriali, a TV baaardzo rzadko. Życie jest ciekawsze.