Ankieta dla chorujących na celiakię/nietolerancję glutenu

Tu można umieszczać ogłoszenia drobne. Podlegają one wstępnej moderacji. Za ich treść Stowarzyszenie nie odpowiada.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Aleksandra Sz.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn 04 sty, 2016 13:07

Ankieta dla chorujących na celiakię/nietolerancję glutenu

Post autor: Aleksandra Sz. »

Szanowni Państwo,

Nazywam się Aleksandra Szabłowska. Jestem studentką Pielęgniarstwa na Wydziale Rehabilitacji w Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
Bardzo proszę o wypełnienie poniższej ankiety, która pomoże mi uzyskać niezbędne informacje potrzebne do napisania pracy licencjackiej na temat: „Jakość życia osób ze zdiagnozowaną celiakią i nietolerancją glutenu.”
Ankieta skierowana jest do osób dorosłych zmagających się z problemem jakim jest celiakia, bądź nietolerancja glutenu. Ankieta jest anonimowa.

Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. :)

Link do ankiety:
https://docs.google.com/forms/d/1OwNEAg ... =send_form
Awatar użytkownika
pleomorfa
Bardzo Stary Wyjadacz :)
Bardzo Stary Wyjadacz :)
Posty: 3797
Rejestracja: wt 29 paź, 2013 06:56
Lokalizacja: Polska

Re: Ankieta dla chorujących na celiakię/nietolerancję gluten

Post autor: pleomorfa »

Witamy.