Problemy żywieniowe osób chorych na celiakię- ankieta

Tu można umieszczać ogłoszenia drobne. Podlegają one wstępnej moderacji. Za ich treść Stowarzyszenie nie odpowiada.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Karolina.Sz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr 20 kwie, 2016 09:59

Problemy żywieniowe osób chorych na celiakię- ankieta

Post autor: Karolina.Sz »

Dzień dobry, nazywam się Karolina Szostkiewicz i jestem studentką Dietetyki Klinicznej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Piszę pracę magisterską badającą problemy żywieniowe osób chorych na celiakię.Do badania potrzebuję sporej grupy osób, którzy mają zdiagnozowaną celiakię.
W związku z tym zwracam się z prośbą do chętnych osób o pomoc w przeprowadzeniu badania.

Ankiet jest bardzo prosta i dotyczy życia z celiakią i na diecie bezglutenowej. Ma ona charakter anonimowy.

Wielkie dzięki za poświęcony czas i zaangażowanie!! :)


Ankieta dla osób chorych na celiakię do samodzielnego wypełnienia:
https://docs.google.com/forms/d/1RxZa40 ... s/viewform

Ankieta badająca dzieci chore na celiakię wypełniana przez rodziców/opiekunów.

https://docs.google.com/forms/d/1k1nkt8 ... o/viewform
Awatar użytkownika
pleomorfa
Bardzo Stary Wyjadacz :)
Bardzo Stary Wyjadacz :)
Posty: 3797
Rejestracja: wt 29 paź, 2013 06:56
Lokalizacja: Polska

Re: Problemy żywieniowe osób chorych na celiakię- ankieta

Post autor: pleomorfa »

Mam zastrzeżenie do pytania 24. Bo co jeśli ktoś nie ma problemów z utrzymaniem diety, co zaznaczył kilka pytań wcześniej? :)

Poza tym bardzo fajnie przygotowana ankieta jak dla mnie :)
Wypełnione.
Jeśli tra­cisz pieniądze, nic nie tra­cisz. Jeśli tra­cisz zdro­wie, coś tra­cisz. Jeśli tra­cisz spokój, tra­cisz wszystko. - Bruce Lee
Awatar użytkownika
uniaczek
Bardzo Aktywny Forumowicz
Bardzo Aktywny Forumowicz
Posty: 507
Rejestracja: sob 19 sty, 2013 17:25
Lokalizacja: Gniezno

Re: Problemy żywieniowe osób chorych na celiakię- ankieta

Post autor: uniaczek »