Badanie wiedzy na temat glutenu, ankieta

Tu można umieszczać ogłoszenia drobne. Podlegają one wstępnej moderacji. Za ich treść Stowarzyszenie nie odpowiada.

Moderator: Moderatorzy

Badanie wiedzy na temat glutenu, ankieta

Postprzez studentkaUM » Pt 24 cze, 2016 11:05

Witam serdecznie. Jestem studentką 3. roku dietetyki na Śląskim Uniwersytecie Medycznym.
Prowadzę badania, które mają się przysłużyć do pracy licencjackiej. Ankieta ma na celu zbadanie wiedzy konsumentów na temat glutenu jako składnika żywności.
Jako grupę wybrałam nas, osoby na diecie bezglutenowej.
Byłabym ogromnie wdzięczna za pomoc i wypełnienie ankiety :) !

W razie problemów lub jakichkolwiek wątpliwości dotyczących kwestionariusza - proszę wysyłać wiadomości prywatne, postaram się pomóc :)

https://www.interankiety.pl/i/QLWdWlpE
studentkaUM
Nowicjusz
Nowicjusz

Re: Badanie wiedzy na temat glutenu, ankieta

Postprzez pleomorfa » Pt 24 cze, 2016 11:41

Wszystko w porządku, wypełnione tylko... pytanie 10. jest bez sensu dla człowieka, który jest na diecie. Nie każdy spożywa produkty tylko oznaczone logo, bo logo czasami jest nic nie warte, każdy może sobie je nadać na własne widzi mi się i nic z tego nie wynika. Pytania 15-16, to nie są jedne wartości, a przedziały.

Życzę powodzenia ;)
Jeśli tra­cisz pieniądze, nic nie tra­cisz. Jeśli tra­cisz zdro­wie, coś tra­cisz. Jeśli tra­cisz spokój, tra­cisz wszystko. - Bruce Lee
pleomorfa
Bardzo Stary Wyjadacz :)

Postprzez studentkaUM » Pt 24 cze, 2016 11:56

Pytanie 10 - rozumiem, że budzi wątpliwości, jest specyficzne, natomiast zapewniam, iż ma ono uzasadnienie w badaniu :)
15,16 - uzupełniłam pytanie o słowo "maksymalna". Mam nadzieję, że jest to bardziej adekwatne do zastosowanych odpowiedzi ;)

Dziękuję bardzo za wypełnienie, za odpowiedź, jest to bardzo dla mnie ważne i miło widzieć reakcję i zaangażowanie ;)!
studentkaUM
Nowicjusz
Nowicjusz

Postprzez Anula80 » Pt 24 cze, 2016 17:38

Wypełnione :)