Wyniki biopsji i innych, proszę o pomoc...

Celiakia z medycznego punktu widzenia.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Aneta6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt 09 sie, 2019 15:57

Wyniki biopsji i innych, proszę o pomoc...

Post autor: Aneta6 »

Cześć,

Potrzebuję interpretacji wyników. Jestem pod opieką lekarza, jego leki mi pomagają ale mam wrażenie, że do końca nie chce powiedzieć mi co to jest, przyznać, że to celiakia tylko wyszukuje się innych chorób.