Kolejna otrzymana odpowiedź - tym razem danone:
"Szanowna Pani,
Bardzo dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na Pani pytanie uprzejmie informujemy, że jeśli dany nasz produkt zawiera gluten, bądź jego śladowe ilości, to taka informacja podana jest na opakowaniu produktu. Dlatego też serdecznie zachęcamy do zapoznania się z etykietą produktu przed jego zakupem. Jeśli jakiś składnik zawiera w sobie alergen zawsze piszemy z czego jest wyprodukowany.
W przypadku dalszych pytań pozostajemy do Pani dyspozycji. Zapraszamy również do korzystania z naszej Infolinii pod numerem telefonu 0 801 33 11 33 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00 (opłata według taryfy lokalnej).
Łączymy wyrazy szacunku,
Karolina Babik
Specjalista Ds. Obslugi Konsumenta
Danone"
Danone
Moderator: Moderatorzy