Wysłany: Czw 15 Cze, 2006 17:44 Petycja do ściągnięcia
W jednym załączniku znajdziecie petycję, w drugim tabelkę.
Pamiętajcie, żeby każda strona tej tabelki zawierała nagłówek - żeby było wiadomo co to za petycja. Nagłówek jest widoczny na podglądzie
To ważne, bo potem mogą podpisy bez nagłówka odrzucić.
gluten Pomogła: 17 razy Dołączyła: 22 Paź 2005 Posty: 1972
Wysłany: Pią 16 Cze, 2006 20:39
Wydaje mi się, że tabelka powinna być dołączona do petycji (jako osobny dokument) do ściągnięcia. Potem każdy może ją sobie powielać, chodzi o to, żeby wszyscy mieli takie same! Wtedy będzie to wyglądać profesjonalnie i poważnie... I ważne, żeby nikt nie zapomniał: oprócz imienia i nazwiska musi być adres, nr dowodu lub pesel...
_________________ The quickest way to an enemy's heart is through his ribcage.
Nie, nie jestem lekarzem... I mam Crohna.
Proszę na razie wstrzymajcie się z robieniem list.
W pełni się zgadzam z kabran, że wszystkie listy powinny wyglądać jednakowo. Najlepiej tak, jak ta na "Międzynarodowych dniach..."
a czy jest jakiś termin w którym trzea sie zmieścić - a może jest jakaś wymagana liczba podpisów? Czekam na ostateczną wersję petycji i listy i do dzieła.
[ Dodano: Nie 18 Cze, 2006 10:34 ]
dodam że już podpisałam się na liście na dniach celiakii jako 3-cia hehe ale chcę by wszyscy moi znajomi sie podpisali
Pozwoliłam sobie zrobić tabelkę na 45 podpisów (i przy okazji jeszcze drobna korekta tekstu - zboczenie zawodowe ). Nie za bardzo tylko wiem, co ma być w nagłówku do tabelki I czy tak owa tabelka ma wyglądać?
Wysłany: Pon 19 Cze, 2006 20:43
Tyqua, świetnie!
No a ja bym napisała tak:
"Petycja do Ministra Zdrowia w sprawie wpisania celiakii na listę chorób przewlekłych,
wprowadzenia refundacji żywności bezglutenowej zgodnie z normami Unii Europejskiej,
uregulowania i ujednolicenia sytuacji prawnej osób chorych na celiakię i pozostających na diecie bezglutenowej, oraz stworzenia programu edukacyjnego dla środowiska medycznego i całego społeczeństwa."