Czy to może być celiakia lub alergia na gluten? Pomocy:(

Celiakia z medycznego punktu widzenia.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Euphoria
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt 03 cze, 2008 15:06
Lokalizacja: Kraków

Czy to może być celiakia lub alergia na gluten? Pomocy:(

Post autor: Euphoria »

Witam wszystkich! Jestem tu nowa! Mam 22 lata jestem studentka... Od jakis 9 czy 10 lat mam duze problemy z ukladem pokarmowym i nie tylko. Od malego odkad tylko pamietam mialam problemy z piciem mleka krowiego( z opowiadan wiem ze jakas baba w zlobku na sile wpychala mi zupe mleczna po czym wymiotowalam a ona uwazala ze wydziwiam i ladowala nastepny talerz:O inna opiekunka zabronila jej tego robic i od niej dowiedzialam sie ze tak wlasnie bylo...) Od malenkiego mialam zawsze alergie skorne, katary, astme, ropnie skorne, swedzialy mnie uszy, gardlo, piekly i swedzialy oczy i dzialy mi sie inne dziwne rzeczy, wiele z nich mam do dzisiaj. Pamietam tez ze kilka lat bylam na diecie bezglutenowej, nie pilam mleka krowiego tylko kozie i nie jadlam jajek. Teraz wiem na pewno ze szkodzi mi mleko i jego przetwory w wiekszych ilosciach( czasem i w niewielkich tez), jajka, kiwi, orzechy wloskie, piwo, i wiele innych rzeczy... Nie czuje natomiast zeby nagle szkodzil mi chleb czy bulki, ale piwo na pewno i to porzadnie... Kiedys bylam tez na pewno uczulona na truskawki, pomidory i czekolade, teraz nie wiem ale biegunek po nich raczej nie mam.

Ogolnie do moich objawow ktore lacze tymi chorobami sa:

- biegunki- bardzo czeste
- bóle brzucha- codziennie, czasem bardzo silne
- wrażliwość- wieloma rzeczami sie nie potrzebnie klopotam,
- nerwy- mam czasem stany bezpodstawnej lekkiej agresji i uderzenia goraca,
- apatia,
- bywam czesto rozdrazniona- zwykle przychodzi to nagle
- zawroty głowy( od jakis 2 miesiecy- czytalam tu ze to moze miec zwiazek)