chipsy lays

Dane o produktach otrzymane bezpośrednio od ich producentów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
MartaKD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt 27 kwie, 2018 09:25

chipsy lays

Post autor: MartaKD »

Szanowna Pani Marto,

Dziękujemy za kontakt w sprawie zawartości glutenu oraz znakowania w tym zakresie naszych produktów.

Nasze słone przekąski (m. in. chipsy ziemniaczane, chrupki, prażynki, krakersy, orzechy, paluszki, popcorn) znakowane są zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Na opakowaniu każdego z produktów zawsze podajemy składniki alergenne lub powodujące nietolerancję. W przypadku zmiany receptury któregokolwiek z naszych produktów o dodatkowe składniki wznoszące gluten (np. owies, orkisz, żyto) informacja ta pojawi się na opakowaniu.

Składniki ze zbóż zawierających gluten takich jak pszenica, jęczmień są częstym składnikiem naszych wyrobów, zarówno chipsów jak i chrupek. Na podstawie obecnych przepisów, produkt bezglutenowy to ten, w którym zawartość glutenu nie przekracza 20 mg/kg produktu gotowego do spożycia. Każdy produkt, również w ramach jednej marki, może mieć inny skład i w związku z tym inne oznakowanie. Jeżeli na opakowaniu konkretnego produktu nie ma informacji o glutenie, to znaczy, że nie ma w nim dodanych składników wnoszących gluten i nie ma powodu jego znakowania.

W zakładach, w których produkowane są nasze przekąski, posiadamy systemy oraz procedury czyszczenia linii, których zadaniem jest eliminowanie ryzyka przeniesienia jakichkolwiek zanieczyszczeń z innych produktów.

Bezpieczeństwo naszych konsumentów jest jednym z najwyższych priorytetów działalności Naszej firmy. Dlatego też zachęcamy do czytania etykiet na produktach, gdyż receptura produktu może ulec zmianie, a na opakowaniu znajduje się najbardziej aktualna informacja o zastosowanych składnikach, w tym tych zawierających gluten. Dotyczy to zarówno słonych przekąsek, jak również napojów z rodziny Pepsico.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 801 102 060 bądź mailowy na adres konsument@pepsico.com

Z poważaniem,
Serwis Konsumencki Frito Lay
ODPOWIEDZ