Wędliny

Tutaj rozmawiamy o konkretnych produktach bezglutenowych i tych innych ;)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
makakraw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr 13 maja, 2009 11:30
Lokalizacja: Malanów

Wędliny

Post autor: makakraw »

Witam, jestem nowicjuszem. U mojej 4-letniej Amelki zdiagnozowano częsciowy zanik kosmków typu IIIb, jest na diecie dopiero 3 tygodnie. Przejrzałam wpisy o wędlinach ale niestety w markecie okazało się że niektóre są już nieaktualne. Bardzo proszę czy ktoś posiada listę bezpiecznych wędlin? Pochodzimy z małej miejscowości dostępność takich produktów=0. W pobliskim mieście mamy markety: Kaufland,Biedronka,Lidl,InterMarche, Netto. Z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
Rafal_tata
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2660
Rejestracja: śr 14 sty, 2004 13:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rafal_tata »

Nie istnieje taka lista. Chyba jedyna firma, która znakuje niektóre swoje wyroby znaczkiem kłosa to Dobija Żywiec Zawsze Dobre http://www.wdobija.com.pl/ Musisz zadzownić do nich i zapytać, gdzie najbliżej Ciebie znajduje się sklep, który zamawia u nich towar BG.
Cała reszta to rosyjska ruletka.
Ostatnio zmieniony śr 27 maja, 2009 11:51 przez Rafal_tata, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Magdalaena
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1366
Rejestracja: pt 02 sty, 2004 13:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Magdalaena »

Rafal_tata pisze:Nie istnieje taka lista. Chyba jedyna firma, która znakuje niektóre swoje wyroby znaczkiem kłosa to Dobija Żywiec Zawsze Dobre http://www.wdobija.com.pl/ Musisz zadzownić do nich i zapytać, gdzie najbliżej Ciebie znajduje się sklep, który zamawia u nich towar BG.
Z przekreślonym kłosem jest jeszcze Konspol
Magdalaena
celiakia zdiagnozowana w sierpniu 2003 r.
Obrazek
Awatar użytkownika
BeataS
Forumowicz
Forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: czw 30 gru, 2010 13:15
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: BeataS »