Jestem nowa w chorobie i okropnie się czuje...

Jesteś nowy na forum?
Przedstaw siebie innym użytkownikom, zapoznaj się z instrukcją funkcji Szukaj.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
gosia81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr 22 paź, 2014 10:23

Jestem nowa w chorobie i okropnie się czuje...

Post autor: gosia81 »

Chciałam się przywitać...A więc wszystkim Dzień dobry... Jestem Gosia i o tym że jestem chora dowiedziałam się 3 tygodnie temu...Poszłam na gastroskopie ponieważ 2 lata temu usunięto mi woreczek żółciowy z kamieniami a nadal i prawie codziennie miewałam bóle brzucha,i lekarz dał mi skierowanie na gastroskopie po badaniu które miałam pod narkozą bo jestem panikarą lekarz powiedział mi że podejrzewa chorobe trzewną ale ja nie jestem osobą szczupłą to nie jest do końca pewien ale wszystko na to wskazuje...no i telefon ze szpitala za 3 tygodnie że celiakia i dieta... oczywiście po wynik miałam z histo jechać wczoraj ale się boje i co dalej mam robić do jakiego lekarza iść mam zaostrzone objawy choroby wymienie je może mi ktoś pomoże a więc ból brzucha żołądek i ból na dole jakby jajniki i na środku, bolą mnie kości dzisiaj prawa dłoń boli mnie jakby mnie ktoś młotkiem uderzył,stolec z krwią nie zawsze ale często,okropne zmęczenie dzisiaj jeszcze nic nie posprzątałam w domu bo jestem tak slaba depresja okropna depresja że żyć mi się niechce,ból głowy,nerwowość ,i jeszcze kilka o których zapomnialam ...niewiem od czego zacząć proszę pomóżcie mi co mam jeść jak żyć mam 3 dzieci muszę normalnie funkcjonować.........Gosia :029:
michal_mg
Aktywny Forumowicz
Aktywny Forumowicz
Posty: 360
Rejestracja: śr 07 maja, 2014 01:05
Lokalizacja: Łódź

Re: Jestem nowa w chorobie i okropnie się czuje...

Post autor: michal_mg »